Regulamin

Właścicielem sklepu internetowego domoowo.pl (zwanego dalej Sklepem Internetowym) jest firma VORTILION, Poznańska 72, 63-645 Opatów o nr NIP 6191379001
Dział obsługi klienta:
Czynny:
Pn-Pt: 8:00 – 16:00
Sobota: 8:00 – 12:00
Niedziela: Nieczynne
tel. 661 066 396 *
sklep@polskimebel24.pl
* Opłata za połączenia według stawek Twojego operatora


§ 1
Warunki ogólne

  1. Sklep Internetowy (polskimebel24.pl) prowadzi sprzedaż detaliczną dla osób fizycznych powyżej 13 roku życia oraz osób prawnych i innych jednostek organizacyjnych którym ustawa przyznaje zdolność prawną za pośrednictwem strony internetowej i sieci Internet.
  2. Zamówienia złożone w witrynie: „polskimebel24.pl” będą realizowane przez firmę: Vortilion Alicja Nawrot lub przy pomocy innych upoważnionych przez właściciela firmy podmiotów na zasadach i warunkach złożonego zamówienia.
  3. Produkty oferowane przez Sklep Internetowy są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych. Produkty oferowane przez sklep Internetowy posiadają gwarancję na warunkach określonych w przepisach prawa obowiązujących na terytorium RP. Okres gwarancji wyszczególniony jest na stronie produktu.
  4. Wszystkie ceny towarów podane są cenami brutto w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
  5. Zamówienie w sklepie internetowym może złożyć osoba fizyczna pow. 13 roku życia, zameldowana na terytorium Polski (pobyt stały lub czasowy), osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą , przedsiębiorstwo posiadające osobowość prawną z siedzibą na terenie Polski lub inna jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną.
  6. Cena oraz dostępność towaru podana przy każdym produkcie staje się wiążąca z chwilą złożenia zamówienia i potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez obsługę Sklepu Internetowego.
  7. Do każdej transakcji sprzedaży zostanie wystawiony dowód sprzedaży w postaci paragonu, faktury VAT lub inny w zależności od woli klienta.
  8. Warunkiem dokonywania zakupów w Sklepie Internetowym jest zaakceptowanie warunków transakcji niniejszego regulaminu.
  9. Złożone zamówienia w sklepie internetowym nie jest równoznaczne z zawarciem umowy, a informacje znajdujące się na stronach internetowych nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
  10. Złożenie zamówienia przez Kupującego jest równoznaczne z upoważnieniem do wystawienia faktury bez konieczności uzyskania jego podpisu.
  11. Sklep zobowiązany jest do wydania towaru bez wad.

 § 2
Składanie zamówień

  1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu za pośrednictwem witryny WWW Sklepu Internetowego, z zastrzeżeniem przerw spowodowanych pracami aktualizacyjno-wdrożeniowymi i zdarzeniami niezależnymi od Sklepu internetowego
  2. Przyjęcie zamówienia do realizacji zostanie potwierdzone przez personel Sklepu Internetowego drogą elektroniczną w ciągu maksymalnie 48 godzin od momentu złożenia zamówienia przez Kupującego. Brak potwierdzenia przez personel przyjęcia zamówienia do realizacji w oznaczonym terminie oznacza anulowanie zamówienia, a złożone zamówienie nie jest wiążące dla Klienta i Sklepu Internetowego.

§ 3
Sposób składania zamówień

  1. Proszę wybrać interesujący Pana/Panią produkt.
  2. Następnie proszę dodać produkt do koszyka, po kliknięciu przycisku koszyk pojawi się opcja finalizacji zamówienia.
  3. Szczegóły zamówienia takie jak termin dostawy, kolorystyka, niestandardowe wymiary, proszę podać w prywatnej wiadomości do sprzedającego.
  4. W tym momencie może Pan/Pani:

a) kontynuować zakupy poprzez wybieranie innego produkt z menu po lewej stronie strony a następnie dodając go do koszyka (liczba produktów w koszyku zwiększy się);
b) zakończyć zakupy udając się do kasy poprzez kliknięcie ikony „Do kasy”;
c) zmienić ilość zamawianych produktów.

  1. Po kliknięciu ikony „Do kasy” zostaje Pan/Pani przeniesiona do okna rejestracji:

a) jeśli posiada Pan/Pani konto w naszym sklepie proszę o zalogowanie się wpisując dane (e-mail, hasło) podane podczas rejestracji;
b) jeśli dokonuje Pan/Pani pierwszego zakupu w naszym sklepie proszę o założenie konta, dzięki temu będzie mógł Pan/Pani obserwować status swojego zamówieni, przeglądać historie zamówień itp.;
c) jeśli nie chce Pan/Pani zakładać konta w sklepie proszę o kliknięcie ikony „Do kasy”.

  1. Po zalogowaniu się lub zarejestrowaniu nowego konta zostaje Pan/Pani przeniesiona do strony na której proszę o:
    b) w oknie dane zamawiającego istnieje możliwość zmiany danych potrzebnych do wystawienia Faktury VAT, po odznaczeniu pola „adres dostawy taki sam jak adres zamawiającego” możliwe jest podanie innego adresu dostawy;
    c) następnie dokonujemy wyboru sposobu wysyłki oraz sposobu zapłaty (dostępne formy wysyłki
    oraz zapłaty opisane w § 4 niniejszego regulaminu);
    d) w polu „Dodaj komentarz do zamówienia” może Pan/Pani wpisać dodatkowe uwagi do zamówienia które zostaną przekazane osobie obsługującej zamówienie.

 

§ 4
Dostawa i Formy płatności

Klient sklepu internetowego za zakupione produkty może skorzystać z następujących form płatności, sposobu dostawy produktu:
I. Transport firmy Vortilion

  1. PŁATNOŚĆ
    1. GOTÓWKA – Płatność za całej kwoty przy odbiorze
    2. RATY – zamówienie zostaje przyjęte do realizacji w momencie otrzymania przez sklep internetowy numeru umowy kredytowej od systemu ratalnego
      – sklep zastrzega sobie prawo anulowania zamówienia, jeżeli w terminie 14 dni roboczych nie otrzyma z banku dokumentów potwierdzających przyznanie kredytu, na co kupujący wyraża zgodę.
    3. PRZELEW – Wpływ środków na konto musi nastąpić przed dostawą.
  2. DOSTAWA
    1. Koszt dostawy przy zamówieniu jest podany przy produkcie.
    2. Meble o dużych gabarytach dostarczamy własnym transportem.
    3. 1-2dni przed dostawą kontaktujemy się telefonicznie w celu ustalenia dokładnego dnia i godziny dostawy.
    4. Kierowca ma dokładnie zaplanowaną trasę, godziny dostaw. Prosimy o przygotowanie się do odbioru mebli na ustaloną godzinę, a tym samym zapewnienie osób do wnoszenia mebli. Wniesienie mebli odbywa się na uprzednie wyraźne zlecenie Klienta. Koszt ewentualnej pomocy przy w noszeniu ustalany na miejscu z kierowcą
    5. Klient jest zobowiązany do sprawdzenia produktu w dniu dostawy w obecności kierowcy. Jeżeli produkt okaże się uszkodzony mechanicznie, niezgodny z zamówieniem należy spisać protokół reklamacyjny, który będzie zawierał opis widocznych uszkodzeń lub niezgodności z zamówieniem. Protokół należy przekazać kierowcy.

UWAGA
Brak protokołu reklamacyjnego spisanego w dniu dostawy eliminuje możliwość dochodzenia reklamacji z tytułu widocznych uszkodzeń mechanicznych.

II. Wysyłka kurierem

  1. PŁATNOŚĆ
    1. GOTÓWKA – Płatność za całej kwoty przy odbiorze
    2. RATY – zamówienie zostaje przyjęte do realizacji w momencie otrzymania przez sklep internetowy numeru umowy kredytowej od systemu ratalnego
      – sklep zastrzega sobie prawo anulowania zamówienia, jeżeli w terminie 14 dni roboczych nie otrzyma z banku dokumentów potwierdzających przyznanie kredytu, na co kupujący wyraża zgodę.
    3. PRZELEW – Wpływ środków na konto musi nastąpić przed dostawą.
  2. DOSTAWA
    1. Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze (poniedziałek – piątek) w godzinach od 8:00 – 18:00, po uzgodnieniu dnia i godziny odpowiadającej kupującemu oraz Sklepowi internetowemu. Na godzinę dostawy ma wpływ wiele czynników, m.in. zaplanowana trasa dlatego strony zobowiązują się dążyć do ustalenia momentu i wzajemne ustępstwa w tym zakresie. Kupujący w rubryce „Dodaj komentarz do zamówienia” powinien wskazać prośbę dotyczącą dostawy np. po 16:00. W przypadku nie wskazania ograniczeń kupującego w zakresie dni lub godzin dostawy podczas składania zamówienia, kupujący zobowiązany będzie dostosować się do wskazanego przez Sklep dania i godziny dostawy. Sklep wysyła również klientom sporo paczek na adres pracy.
    2. W dniu przekazania paczki kurierowi, w godzinach wieczornych jest wysyłany e-mail z informacją o nadaniu paczki i orientacyjną godziną dostawy. 99% paczek dociera do klientów następnego dnia po nadaniu (dni robocze).
    3. Klient jest zobowiązany do sprawdzenia produktu w dniu dostawy w obecności kuriera. Jeżeli produkt okaże się uszkodzony mechanicznie należy spisać protokół reklamacyjny (formularz posiada kurier), który będzie zawierał opis widocznych uszkodzeń, w tym

– rodzaj uszkodzenia towaru;
– rodzaj opakowania;
– stan zewnętrzny opakowania;
– sposób zamknięcia i zabezpieczenia towaru wewnątrz opakowania;
– rodzaj wypełnienia.

Należy wykonać zdjęcia uszkodzonego towaru, które winno się dołączyć do protokołu reklamacyjnego.

 

  1. Kopię protokołu szkody należy przesłać niezwłocznie, nie później niż w terminie 3 dni od dnia sporządzenia protokołu na adres sklepu w formie elektronicznej (zdjęcie, skan dokumentu) na adres sklep@domoowo.pl

UWAGA!
Brak protokołu reklamacyjnego spisanego w dniu dostawy eliminuje możliwość dochodzenia reklamacji z tytułu widocznych uszkodzeń mechanicznych.

 

  1. Po spisaniu protokołu szkody uszkodzony towar zostaje u klienta. Po otrzymaniu PRAWIDŁOWO spisanego protokołu szkody sklep podejmuje decyzję zgodną z obowiązującymi przepisami. W przypadku ustalenia odpowiedzialności firmy kurierskiej za zaistniałą szkodę Sklep powiadomi o powyższym kupującego. Rozpatrzenie reklamacji przez firmę kurierską może trwać maksymalnie nawet 30 dni.

III. Odbiór osobisty

1. Za pośrednictwem systemów ratalnych z zachowaniem procedur bankowych, pod warunkiem spełnienia warunków określonych przez system kredytowy

  1. zamówienie zostaje przyjęte do realizacji w momencie otrzymania przez sklep internetowy numeru umowy kredytowej od systemu ratalnego;
  2. sklep zastrzega sobie prawo anulowania zamówienia, jeżeli w terminie 14 dni roboczych nie otrzyma z banku dokumentów potwierdzających przyznanie kredytu, na co kupujący wyraża zgodę;
  3. Klient jest zobowiązany do sprawdzenia produktu w dniu odbioru. Jeżeli produkt okaże się uszkodzony mechanicznie, niezgodny z zamówieniem należy spisać protokół reklamacyjny, który będzie zawierał opis widocznych uszkodzeń lub niezgodności z zamówieniem. Protokół należy przekazać pracownikowi firmy vortilion, zgodnie z zapisami ust 2 pkt 3 niniejszego paragrafu.

UWAGA
Brak protokołu reklamacyjnego spisanego w dniu dostawy eliminuje możliwość dochodzenia reklamacji z tytułu widocznych uszkodzeń mechanicznych.

 

§ 5
Punkty odbioru osobistego

1. Odbioru osobistego można dokonać w niżej wymienionych punktach. Klient nie ponosi żadnych kosztów związanych z dostawą do niżej wymienionych punktów
Siedziba firmy:
Poznąńska 72 63-645 Opatów, tel. +48 661 066 396
woj. Wielkopolskie
 

 

§ 6
Termin realizacji

  1. Termin realizacji zamówienia rozpoczyna się od dnia potwierdzenia zamowienia. Realizacja zamówienia trwa odpowiednio od 3 do 21 dni roboczych, chyba że na stronie przedmiotu podany jest inny termin.
  2. Termin realizacji zamówienia rozumiany jest jako czas, który upływa od rozpoczęcia przez Sklep Internetowy realizacji zamówienia do chwili otrzymania towaru przez Klienta.
  3. Zamówienie na towary o różnych terminach realizacji wysyłane jest standardowo po skompletowaniu całości zamówienia, tzn. przed upływem najdłuższego z podanych terminów.
  4. Zaliczki o których mowa w § 4 regulaminu nie stanowią zadatku w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.

 

§ 7
Reklamacje i zwroty

  1. Klient może skorzystać, według swojego wyboru, z uprawnień gwarancyjnych bezpośrednio u gwaranta (producenta lub dystrybutora) we wskazanych serwisach oraz z uprawnień przysługujących mu od sprzedawcy z tytułu rękojmi (ustawa o prawach konsumenta).
  2. Reklamacje powstałe w wyniku wady produktu, rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od momentu ich zgłoszenia. Do rozpatrzenia reklamacji kupujący powinien załączyć dowód zakupu mebli (faktura VAT, Paragon lub inny dokument). W celu reklamacji produktu należy skontaktować się ze sklepem internetowym za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail: sklep@domoowo.pl lub telefonicznie pod numerem tel. +48 731 313 524.
  3. Sklep zastrzega odmowę przyjmowania przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  4. Konsument może odstąpić od umowy i zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy produkt nie był używany i nie jest uszkodzony przez kupującego. Warunkiem przyjęcia zwrotu na skutek rezygnacji jest odesłanie zakupionego produktu w stanie niezmienionym. Kupujący ma obowiązek zbadać rzecz podczas odbioru przesyłki/produktu. Brak pisemnych zastrzeżeń w czasie odbioru spowoduje uznanie, że kupujący nie wnosił zastrzeżeń w zakresie widocznych wad czy uszkodzeń dostarczonego produktu.
    Do zwracanego produktu należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
    Sklep niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności Zwrot nastąpi przelewem bankowym na konto wskazane przez kupującego lub przekazem pocztowym pod adres wskazany w formularzu.
  5. Prezentowane w Sklepie Internetowym kolory produktów i ich wykończeń mogą nieznacznie różnić się od rzeczywistych z przyczyn technicznych nie leżących po stronie Sprzedającego, a wynikających z różnych ustawień np. monitora kupującego itp. na co Sprzedający zwraca Kupującemu uwagę.
  6. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy do Sklepu.
  7. Zwrotu zakupionego towaru należy dokonać na adres:

Vortilion Alicja Nawrot

Poznańska 72 63-645 Opatów

 

 

§ 8
Ochrona prywatności

Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U nr 133 poz. 883) informujemy, że podane przez Państwo dane osobowe będą objęte ochroną przed dostępem osób nieuprawnionych. Dane osobowe gromadzone są tylko na potrzeby firmy vortilion do celów marketingowych i ewidencyjnych.

 

§ 9
Postanowienia końcowe

  1. Składając zamówienie w Sklepie Internetowym Kupujący akceptuje powyższy regulamin.
  2. Wszystkie wymienione produkty i nazwy są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli.
  3. We wszystkich przypadkach nie wymienionych w powyższym regulaminie mają zastosowanie przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym w szczególności przepisy ustawy o prawach konsumenta i ustawy Kodeks Cywilny.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl