Czas realizacji zamówienia
  1. DOSTAWA
    1. Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze (poniedziałek – piątek) w godzinach od 8:00 – 18:00, po uzgodnieniu dnia i godziny odpowiadającej kupującemu oraz Sklepowi internetowemu. Na godzinę dostawy ma wpływ wiele czynników, m.in. zaplanowana trasa dlatego strony zobowiązują się dążyć do ustalenia momentu i wzajemne ustępstwa w tym zakresie. Kupujący w rubryce „Dodaj komentarz do zamówienia” powinien wskazać prośbę dotyczącą dostawy np. po 16:00. W przypadku nie wskazania ograniczeń kupującego w zakresie dni lub godzin dostawy podczas składania zamówienia, kupujący zobowiązany będzie dostosować się do wskazanego przez Sklep dania i godziny dostawy. Sklep wysyła również klientom sporo paczek na adres pracy.
    2. W dniu przekazania paczki kurierowi, w godzinach wieczornych jest wysyłany e-mail z informacją o nadaniu paczki i orientacyjną godziną dostawy. 99% paczek dociera do klientów następnego dnia po nadaniu (dni robocze).
    3. Klient jest zobowiązany do sprawdzenia produktu w dniu dostawy w obecności kuriera. Jeżeli produkt okaże się uszkodzony mechanicznie należy spisać protokół reklamacyjny (formularz posiada kurier), który będzie zawierał opis widocznych uszkodzeń, w tym.

– rodzaj uszkodzenia towaru;
– rodzaj opakowania;
– stan zewnętrzny opakowania;
– sposób zamknięcia i zabezpieczenia towaru wewnątrz opakowania;
– rodzaj wypełnienia.

Należy wykonać zdjęcia uszkodzonego towaru, które winno się dołączyć do protokołu reklamacyjnego.

 

  1. Kopię protokołu szkody należy przesłać niezwłocznie, nie później niż w terminie 3 dni od dnia sporządzenia protokołu na adres sklepu w formie elektronicznej (zdjęcie, skan dokumentu) na adres sklep@polskimebel24.pl

UWAGA!
Brak protokołu reklamacyjnego spisanego w dniu dostawy eliminuje możliwość dochodzenia reklamacji z tytułu widocznych uszkodzeń mechanicznych.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl